برگزاری مراسم معارفه کمیته داوران فدراسیون تنیس

داود عزیزی : عملکرد داوران ایرانی در عرصه های بین المللی باعث افتخار است

صبح امروز مراسم معارفه کمیته داوران به صورت آنلاین و با حضور رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.

صبح امروز مراسم معارفه کمیته داوران به صورت آنلاین و با حضور رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ؛ صبح امروز مراسم معارفه رئیس و دبیر کمیته داوران به صورت آنلاین برگزار  و  با حکم داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ، ” علی کاتبی ” داور و سرداور بین المللی نشان نقره ایران به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد.   
همچنین سامان حسنی سرداور نشان نقره و  داور بین المللی نشان برنز کشورمان نیز به عنوان دبیر کمیته 
منصوب و‌معرفی شد.
در مراسم معارفه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان و فرزین ضیاء آذری سرپرست دبیری فدراسیون حضور داشتند و سایر اعضاء به صورت ارتباط آنلاین اهداف خود را تشریح کردند.
در حاشیه برگزاری این مراسم داود عزیزی رئیس فدراسیون با بیان اینکه داوران ایرانی جزء افتخارات ما در عرصه بین المللی محسوب می شوند گفت:  با توجه به اینکه داوران کشورمان جایگاه بسیار خوبی در عرصه های بین المللی دارند به همین دلیل ما این امید را داریم تا این موفقیت ها همچنان با حضور علی کاتبی تداوم داشته باشد.
وی افزود: علی کاتبی به عنوان داور و سرداور نشان نقره  افتخار بزرگی برای تنیس ایران محسوب می شود و ما می خواهیم با حضور پررنگ تر ایشان در فدراسیون ، از تجربیات ارزنده وی به خوبی استفاده کنیم که یکی از درخواست های فدراسیون فعال کردن داوران استانی و بالا بردن سطح کیفی آنها است و  برای رسیدن به این هدف نیاز به برگزاری دوره های آموزشی احساس می شود.  
رئیس فدراسیون تصریح کرد: با توجه به اینکه داوران عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند به همین دلیل این انتظار می رود تا این کمیته قوی تر از گذشته برنامه های خود را به خوبی در سطح داخلی و بین المللی ادامه دهد.
همچنین فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون نیز در ادامه گفت: وجود داورانی همچون علی نیلی و علی کاتبی باعث شده تنیس ایران در بخش داوری و رویدادهای بین المللی عملکرد بسیار درخشانی داشته باشند .
وی ادامه داد: با لغو رقابت های داخلی و بین المللی این فرصت فراهم شده تا کمیته ها برنامه های خود را به خوبی تدوین کنند که کمیته داوران نیز می تواند از این فرصت برای ارتقاء و پیشرفت در سطح ملی و بین المللی اقدام نمایند.

همچنین ببینید

مسابقات مقدماتی جهان؛ پسران ایران به مصاف چین تایپه رفتند

پسران کمتر از ۱۴ سال ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های تنیس مقدماتی جهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 12 =