علی یزدانی بر سکوی نخست ایستاد

با کسب پنجمین عنوان قهرمانی؛

علی یزدانی بر سکوی نخست ایستاد

 علی یزدانی با کسب پنجمین عنوان قهرمانی به کار خود در مسابقات۱۰۰۰ امتیازی (گرامیداشت پیشکسوت تنیس ایران، محمدخلیل پور) پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، دیدار نهایی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی مردان در زمین‌های تنیس دهکده ورزشی چهارباغ برگزار و علی یزدانی و امیر حسین بادی برای ایستادن بر سکوی قهرمانی به مصاف هم رفتند. در این دیدار که به صورت زنده به روی آنتن رفت، علی یزدانی موفق شد با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ حریف خود را از پیش رو برداشته تا برای پنجمین بار پیاپی عنوان قهرمانی را از آن‌ خود کند. به این ترتیب بادی در جایگاه دوم ایستاد و حسام یزدی و یونس طلاور نیز به مقام سوم مشترک رضایت دادند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار دونفره، تیم مهرشاد قفقازی – علی یزدانی با برتری ۲ بر یک مقابل حسام یزدی – امیر حسین بادی قهرمان شدند، این مسابقات امروز با انجام‌ دیدار فینال انفرادی به پایان می‌رسد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش از ۱۶۰ تنیسور از سراسر کشور از ۱۴ تا ۲۲ شهریور ماه در دهکده ورزشی چهار باغ البرز آغاز و امروز با معرفی تنیسور قهرمان به کار خود پایان داد. سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان بود و عبدالله آقایی مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

همچنین ببینید

برگزاری نخستین کمپ تمرینی، آموزشی فدراسیون جهانی تنیس با حضور نمایندگان ایران

نخستین کمپ تمرینی، آموزشی فدراسیون جهانی تنیس در قاره آسیا در سال ۲۰۲۴ به میزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =