نعمتی: برای تیم دیویس‌کاپ آرزوی موفقیت دارم؛ عملکرد فدراسیون مطلوب بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد

بانوی پیشکسوت تنیس ایران با اشاره به شرایط این روزهای تنیس گفت: عملکرد فدراسیون در دوره جدید خوب و قابل قبول بود و امیدوارم با همه موانع و مشکلاتی که وجود دارد، در دوره جدید این مسیر ادامه داشته باشد.

صدیقه نعمتی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تنیس به میزبانی‌هایی که در ۲ سال اخیر توسط فدراسیون گرفته شده اشاره و تاکید کرد: این کار بسیار خوبی بود که بتوانیم در کشور خودمان میزبان رویدادهای مهم شویم چراکه دیگر لازم نیست ورزشکاران ما هزینه‌های سنگین اعزام، اسکان و موارد دیگر را پرداخت کنند و این کمک بزرگی به آنها بود.

وی در واکنش به حضور تیم دیویس‌کاپ ایران در رقابت‌های اردن تصریح کرد: از همین‌جا برای این قهرمانان کشورم آرزوی سربلندی و موفقیت دارم، همه ما دوست داریم تنیس ایران به نتیجه برسد و این خواسته همه ماست و امیدوارم با تلاش‌هایی که می‌شود تنیس ایران به جایگاه اصلی خود برسد.

این بانوی پیشکسوت تنیس خاطر نشان کرد: بعد از مدت‌ها تیم دیویس‌کاپ ما موفق شد در پلی‌آف گروه ۲ جهانی به میدان برود که اتفاق خوبی بود اما اتفاقات غیرورزشی و شیطنت‌های صورت گرفته از سوی تیم استونی باعث شد این میزبانی علی‌رغم تلاش فدراسیون از ما گرفته شود و تیم ایران مجبور شد در سریلانکا به مصاف آن تیم برود و امیدوارم دوباره شاهد حضور تیم دیویس‌کاپ مان در این گروه باشیم.

نعمتی با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی کاری از دست مسوولان فدراسیون تنیس ایران بر نمی‌آمد گفت: برخی ها دوست ندارد تنیس ما پیشرفت کند اما امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود. در دوره‌ قبلی اتفاقات خوبی رخ داد و امیدوارم در دوره جدید این مسیر ادامه یابد.

وی توصیه‌ای هم داشت: بهتر است نشست‌های کارشناسی با حضور جوانان خوش‌فکر و پیشکسوتان با تجربه به صورت دوره‌ای برگزار شود تا با همکاری و همفکری بتوانیم به تنیس کمک کنیم چراکه آرزوی همه ما موفقیت این رشته و قهرمانان آن است.

همچنین ببینید

برگزاری نخستین کمپ تمرینی، آموزشی فدراسیون جهانی تنیس با حضور نمایندگان ایران

نخستین کمپ تمرینی، آموزشی فدراسیون جهانی تنیس در قاره آسیا در سال ۲۰۲۴ به میزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =