آرمین: زمین‌های تنیس یزد باید به‌سازی شود/ فدراسیون نگاه حمایتی به هیات‌ها دارد

رئیس هیات تنیس استان یزد گفت:‌ به دلیل شرایط آب‌وهوایی این استان نیازمند بودجه لازم برای بازسازی زمین‌های تنیس خود هستیم تا با شرایط بهتر، فرصت ارائه خدمت به علاقه‌مندان را داشته باشیم.

امیرحسین آرمین با اشاره به وضعیت کنونی زمین‌های تنیس یزد خاطر نشان کرد: وضعیت خوب است اما در بحث تامین منابع مالی مشکلاتی داریم که باید برطرف شود. هیات ۷ زمین در ورزشگاه شهید نصیری دارد که باید به‌سازی شوند تا با شرایط مطلوب‌تری در اختیار علاقه‌مندان به این رشته قرار بگیرد. وضعیت آب‌وهوایی این استان متفاوت است و به دلیل ویژگی‌های آب این استان، باید رسیدگی بیشتری به زمین‌ها شود چراکه در غیر این صورت مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۳۰ زمین در شهر یزد و ۲۰ زمین هم در سطح استان داریم، با این ظرفیتی که در تنیس یزد دیده می‌شود شاهد استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان هستیم البته این تعداد زمین جدا از زمین‌های خصوصی تنیس است و خوشبختانه استقبال خوبی از این ورزش در سطح استان می‌شود.

او با تاکید بر اینکه تنها مشکل موجود بحت تامین منابع مالی برای بازسازی زمین‌های موجود است، گفت: اگر ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون اعتبار داشته باشیم می‌توانیم زمین‌های تحت پوشش هیات را به شرایط ایده‌آل برسانیم، البته حمایت‌هایی شده است اما پاسخگوی نیازهای ما نبوده و در صدد هستیم تا این موضوع را به گونه‌ای مدیریت کنیم که منافع آن به تنیس و علاقه‌مندان این ورزش در استان برسد.

رئیس هیات تنیس استان یزد با اشاره به میزبانی‌های متعدد فدراسیون در چند وقت اخیر گفت: در سطح استان مربی و بازیکنان خوبی داریم که از استعدادهای این رشته به شمار می‌روند، مدرسه تنیس هم داریم که از پایه روی افراد مستعد و علاقه‌مند کار می‌کند. با توجه به میزبانی‌هایی که فدراسیون تنیس در این مدت گرفت تنیسورهای ما هم در رقابت‌های فیوچرز کیش به میدان رفتند که بازتاب خوبی در تنیس استان داشت و باید این روند ادامه داشته باشد.

 آرمین گفت: صحبتی با فدراسیون تنیس داشتم تا در صورت امکان مسابقاتی را هم در یزد میزبانی کنیم تا با این کار، بتوانیم حمایت‌های بیشتری را از اداره کل ورزش و جوانان استان دریافت کنیم، خوشبختانه این نگاه در فدراسیون وجود دارد که به استان‌ها بها داده شود و انشالله به زودی شاهد این اتفاق در استان خواهیم بود.

همچنین ببینید

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ ایران به دیدار رده‌بندی رفت

تیم تنیس کمتر از ۱۲سال پسران ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =