رییس فدراسیون تنیس در مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس استان مرکزی : اجاره زمین های تنیس مانع همگانی شدن این رشته شده است

 

داود عزیزی با انتقاد از فرآیند اجرایی اجاره اماکن ورزسی تاکید کرد : نمی توان انتظار داشت رشته تنیس در ابعاد همگانی رشد و توسعه یابد تا هیات های استانی از زمین اختصاصی برخوردار نباشند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، داود عزیزی در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس استان مرکزی که صبح امروز با حضور مهرافزا منوچهری نایب رئیس بانوان و صمدی خزانه دار فدراسیون ، معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و رییس هیات تنیس استان مرکزی و دیگر اعضا بصورت وبینار برگزار شد ، اهمیت برخورداری از زمین های اختصاصی برای هیات های تنیس استانی را مورد توجه قرار داد و از اجاره زمین های تنیس به بخش خصوصی انتقاد کرد.

رییس فدراسیون تنیس گفت : تنیس رشته مهیج و مفرحی است که در تصور عمومی ، زمینه رو آوردن به آن ، بیشتر برای اقشار مرفه جامعه فراهم شده است و برای برون رفت از شرایط کنونی هم هیچ راهی به جز برخورداری از سخت افزارهای این رشته که همانا زمین تنیس است ، نداریم و برای شکستن تابوی ” تنیس برای قشر مرفه جامعه” باید به سمت برخوردار شدن از زمین تنیس رفت .

داود عزیزی ادامه داد : زمانی که ماده ٨٨ برای اجاره اماکن ورزشی نوشته می شد بصورت مستقیم به دلیل مسئولیتی که داشتم در جریان کامل ان قرار دارم به همین دلیل تاکید می کنم که این ماده نباید عامل بازدارنده ای برای هیات های استانی در زمینه برخوردار شدن از زمین های تنیس باشد چرا که به صراحت در قانون آمده است که اماکن مازاد به بخش خصوصی واگذار شوند ، بنابراین وقتی هیاتی یک مکان تخصصی را نیاز دارد نباید زمین تنیس را در سامانه ستاد قرار داد و در مزایده هیات استان را به جنگ بخش خصوصی بفرستیم . ومی بایست بصورت ترک تشریفات به هیاتها واگذار نمود.

رییس فدراسیون گفت : زمانی که به هر دلیلی اماکن ورزشی را برای اجاره وارد سامانه ستاد مَی کنیم ، فرصت همگانی را از هیات مَی گیریم و فعالیت های قهرمانی انها هم به مخاطره مَی افتد از طرفی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها ، در چنین شرایطی مَی توانند با استفاده از ترک تشریفات ، مشکل زمین را حل کنند .

داود عزیزی با بیان اینکه استان مرکزی بدلیل شاخصه های صنعتی می تواند در توسعه این رشته ، نقش افرینی موثرتری داشته باشد اظهار داشت : امیدوارم مشکل زمین هیات تنیس استان مرکزی حل شود تا بتوانند با بهره گیری از ظرفیت موجود توسعه و تعالی این رشته را رقم بزنند .

همچنین ببینید

بهزادپور: شاهد رشد و جهش تنیس هستیم؛ با نظارت و برطرف کردن دغدغه های موجود مسیر پیشرفت هموار می شود

پیشکسوت تنیس کشورمان با اشاره به شرایط این روزهای تنیس گفت: در چند وقت اخیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =