مروری بر آنچه در تنیس ایران در سال ۱۳۹۹ گذشت

مروری بر آنچه در تنیس ایران در سال ۱۳۹۹ گذشت

فدراسیون تنیس در سال ٩٩ در دوران پاندمی کرونا با استفاده از ظرفیت این رشته مهیج که کم برخورد محسوب می شود با برنامه ریزی خوب توانست رویدادهای رقابتی خود را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نقاط مختلف کشور برگزار کند .

برگزاری رویدادهای مختلف رقابتی تنیس ایران در راستای اجرای تقویم توانست با حفظ رونق این رشته ، هیجان را در بین علاقمندان در سطح مناسب نگاه دارد تا جامعه تنیس با شرایط مناسبی وارد سال ۱۴۰۰ شود که سال مهمی برای تنیس ایران در ابعاد ملی به حساب می آید .

برگزاری ادامه رقابت های جام حذفی کشور در دو بخش آقایان و بانوان که از اسفند سال ۹۸ در جزیره کیش نیمه تمام مانده بود ، در سال ۹۹ در دهکده ورزشی چهارباغ البرز برگزار شد .

جام حذفی کیش در سال ۹۸ با استقبال گسترده و کم نظیر در بخش اقایان و بانوان برگزار شد بطوریکه ۷۳ تیم در بخش بانوان و ۱۸۳ تیم در بخش اقایان رقابت کردند .

مسابقات رده های سنی در مجموعه آرشا کلاب و یزد برگزار شد .
هرمزگان هم میزبان مسابقات جایزه بزرگ بود .

مسابقات بین المللی جوانان هم در کیش به انجام رسید و رقابت‌های انتخابی تیم ملی بانوان هم برگزار شد .

در این بین برنامه های آموزشی فدراسیون تنیس با رویکرد آنلاین و مجازی برگزار شد و با استقبال بسیار گسترده ای همراه بود و‌ قرار است در سال جاری فرمت کارت های مربیگری تغییر کند.

پنج دوره وبیناری و یک دوره بین المللی مربیان که بصورت آنلاین با حضور موثر مربیان ایرانی برگزار شد .

همچنین در بخش داوری نیز با همین رویکرد دورههای آنلاین داوری و‌سرداوری را به صورت آنلاین و‌با استقبال علاقه مندان و داوران این رشته برگزار کردیم.

این دوره های وبیناری در سال ۱۴۰۰ هم ادامه خواهد داشت و‌ در کمیته باشگاهها نیز دورههای آموزشی برگزار می شود.

تنیس ایران در ۱۴۰۰ به دنبال بهبود و ارتقا وضعیت در دیویس کاپ و فدکاپ است که می تواند سرفصل جدیدی از فعالیت های این رشته را بگشاید .

همچنین ببینید

بهزادپور: شاهد رشد و جهش تنیس هستیم؛ با نظارت و برطرف کردن دغدغه های موجود مسیر پیشرفت هموار می شود

پیشکسوت تنیس کشورمان با اشاره به شرایط این روزهای تنیس گفت: در چند وقت اخیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =