معرفی قهرمانان هفته نخست مسابقات بین‌‌المللی تنیس ساحلی

هفته نخست رقابت های بین المللی تنیس ساحلی (BT10 ) با معرفی قهرمانان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، آخرین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در زمین های پلاژ بانوان و مارینا کیش برگزار و تیم‌های قهرمان هر ۲ بخش مشخص شدند.

در دیدار پایانی بخش بانوان تیم ساره هژبر- فاطمه سرسنگی با نتیجه ۱-۶ و ۲-۶ از سد زوج شیرین سیدیان مقدم- یاسمن حیدری عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند، تیم سیدیان – حیدری عنوان نایب قهرمانی را از آن‌ خود کردند و تیم های نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فرد و نیلوفر گونودی – درنا یگانه عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد – امیر علی بنده نژاد با نتیجه ۲-۶ و ۲-۶ زوج مهدی بازگیر – سالار ریاحی را شکست دادند و قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. بازگیر – ریاحی دوم شدند و کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب و رسول آراوند – فربد فتاح نیز مشترکا سوم شدند.

به این ترتیب هفته نخست این مسابقات با معرفی نفرات برتر و انجام مراسم اختتامیه در مجموعه تنیس مارینا به پایان رسید. هفته دوم این رقابت ها از ۱۰ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار می شود.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده دارد و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و‌‌ مدیر مسابقات حضور دارند.

همچنین ببینید

دختران تنیسور ایران به مصاف رقبای ازبکستانی می‌روند

تیم تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران در سومین بازی خود به مصاف حریفانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =