کافی: روز نخست رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا با بُرد نمایندگان ایران همراه بود

سرپرست تیم ملی تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات غرب آسیا گفت: روز نخست این رقابت‌ها با بُرد نمایندگان ایران همراه بود و در دو بخش دختران و پسران، پیروزی به نام آنها ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، سیدرضا کافی از آغاز رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا با حضور ۸ تیم ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان سخن گفت و افزود: طبق قرعه‌کشی، تیم ملی پسران ایران در روز نخست به مصاف عراق رفت که این بازی در نهایت به سود نمایندگان کشورمان به پایان رسید. در نخستین بازی آراد زینلی با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد اما در بازی دوم، امیر کسری رنجبر نتوانست رقیب خود را شکست دهد و ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. در ادامه تیم ایران با ترکیب رادین تقوی و آراد زینلی رو در روی تیم عراق صف‌آرایی کرد که این بازی با برتری تیم ایران همراه بود تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری روز نخست را با بُرد ۲ بر یک برابر عراق به پایان ببرند.

وی به نتایج تیم دختران هم اشاره کرد و گفت: شاگردان هنگامه عزیزی نیز در روز نخست برابر تیم سوریه صف‌آرایی کردند، شایلین ظفریکایی در نخستین بازی حریف خود را ۲ بر صفر شکست داد و در دومین بازی، لاوین حکیمی نیز با همین نتیجه دیگر حریف را از پیش رو برداشت. در بخش دونفره هم تیم ایران با ترکیب لاوین حکیمی و شایلین ظفریکایی تیم سوریه را شکست دادند تا آنها نیز با بُرد ۳ بر صفر، آماده دیدار با رقبای خود در روزهای آتی شوند.

رئیس هیات تنیس خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در ادامه این مسابقات تیم پسران ایران فردا به مصاف کویت می‌رود و تیم دختران کشورمان نیز رو در روی بحرین قرار می‌گیرد. این‌ بازی‌ها از ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

گفتنی است امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند. در بخش پسران تیم‌های ایران، کویت، اردن، و عراق در گروه اول و تیم‌های سوریه، عربستان، بحرین و لبنان در گروه دوم قرار دارند. در بخش دختران نیز تیم‌های ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین در یک گروه به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

همچنین ببینید

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های تنیس ایران، ازبکستان و قزاقستان

در ادامه سفر رئیس فدراسیون تنیس کشورمان به قزاقستان، دو تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های تنیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =